Dostawa zamówionego towaru
Zamówienia realizowane są w formie przesyłki kurierskiej za pośrednictwem Dostawcy. Na życzenie klienta zamówienie może być realizowane w inny sposób, a jego warunki są wtedy ustalane indywidualnie. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczać towary bez wad.
Taryfa dostaw na terenie Polski
Odbiór osobisty (przedpłata) – 0 zł
Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) – 0 zł
Przesyłka kurierska DPD (przedpłata) – 0 zł
Przesyłka kurierska DPD (płatność przy odbiorze) – 30 zł
Taryfa dostaw poza terenem Polski
Koszt dostaw poza terenem Polski jest ustalany indywidualnie.
Czas realizacji
Odbiór osobisty
Odbiór osobisty jest możliwy w naszym salonie na ul. Szwajcarskiej 1A w Poznaniu. Godziny otwarcia to: 11-18 od poniedziałku do piątku oraz 10-14 w sobotę. O możliwości odbioru Klient zostaje poinformowany mailem na adres podany przy zamówieniu maksymalnie w ciągu 72 godzin od złożonego zamówienia.
Przesyłka kurierska DPD
Towar jest wysyłany w ciągu 72 godzin po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto.
Termin płatności
Płatności za zamówiony towar należy dokonać w ciągu 7 dni.
Formy płatności
W sklepie Culina 3D istnieją cztery możliwe formy realizowania płatności:
- Przelew na rachunek bankowy podany w mailu zwrotnym po złożeniu zamówienia.
- Płatność przy odbiorze kurierowi.
- Płatność gotówką przy odbiorze osobistym w naszym salonie
Dane użytkowników
Właściciel serwisu internetowego culina3d.pl, Firma Culina 3D sp. z o.o., zobowiązuje się do należytej ochrony danych dotyczących odwiedzających serwis.
Dane dotyczące użytkowników serwisu nie będą przekazywane ani sprzedawane firmom ani osobom trzecim.
Dane przekazywane przez użytkowników serwisu będą wykorzystane jedynie w celu komunikacji.
Niezależnie od danych osobowych podanych podczas komunikacji, właściciel serwisu może wykorzystać technologie pozwalające na zbieranie niektórych informacji technicznych, takich, jak adres IP uczestnika, typ przeglądarki internetowej oraz używany system operacyjny (patrz także pkt. 5)
Ciasteczka
Serwis culina3d.pl w celu ułatwienia przeglądania strony przy kolejnych wizytach zapisuje pliki cookies (ciasteczka) na komputerze użytkownika. Użytkownik może zdecydować, które ciasteczka będą zapisywane na jego komputerze stosując ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Domyślne ustawienia najbardziej popularnych przeglądarek domyślnie pozwalają na zapisywanie ciasteczek na komputerze użytkownika.
Ciasteczka podmiotów trzecich
Ta strona korzysta z Google Analytics oraz Google Ads do gromadzenia anonimowych informacji, takich jak liczba odwiedzających i najpopularniejsze podstrony witryny.
Włączenie tego ciasteczka pomaga nam ulepszyć naszą stronę internetową.
Statystyki
Właściciel serwisu oraz podmioty obsługujące serwis internetowy gromadzą statystyki dotyczące poziomu i wielkości odwiedzin przez użytkowników serwisu.
Zgodność z prawem
Niniejsza polityka nie narusza bezwzględnie obowiązujących przepisów, w szczególności o ochronie konsumentów i konkurencji. W razie sprzeczności postanowień polityki z bezwzględnie obowiązującymi przepisami w miejsce postanowień polityki stosuje się te przepisy, a pozostała część polityki pozostaje w mocy.
Czy mogę zwrócić lub wymienić zamówiony towar?
Tak, w ciągu 14 od otrzymania przesyłki można zwrócić towar bez podania przyczyny. Koszt przesyłki pokrywa kupujący. Istnieje również możliwość zwrotu bezpośrednio w salonie.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, powinien posiadać wszystkie metki oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie producenta. W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
Zgłoszenie reklamacji może nastąpić poprzez:
a) przesłanie formularza reklamacyjnego na adres:
Culina 3D sp. z o.o.
Szwajcarska 1A
61-285 Poznań
b) przesłanie formularza na adres kontakt@culina3d.pl
Formularz reklamacji do pobrania tutaj: Formularz reklamacyjny
Formularz zwrotu do pobrania tutaj: Formularz zwrotu
Procedura reklamacyjna
Sklep Culina 3D rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni od daty jej złożenia. Klient zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji drogą mailową lub telefoniczną. Pozytywne rozpatrzenie reklamacji może odbyć się na następujące sposoby:
– zwrot
– wymiana
– naprawa
Sprzedawca informuje Klienta o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji Towarów, m.in. poprzez złożenie przez Klienta po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Klienta będącego konsumentem, chcącego skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.